.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه آزاد ناجي آموزش عالي
دانشگاه آزاد ناجي آموزش عالي

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل در نشست اعضاء هيئت رئيسه گفت :دانشگاه آزاد اسلامي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در برطرف كردن كمبودها و رفع مشكلات آموزشي ، پژوهشي و فرهنگي كشور نقش بسزايي داشته و ناجي آموزش عالي شد و در اين راستا افتخارات زيادي و در داخل و خارج از كشور كسب كرد.
به گزارش خبرنگارشمال نیوز از بابل  ،حسن قلي پور توسعه آموزش عالي و شكوفائي استعدادهاي نهفته جوانان ايران و مانع خروج دانشجو نخبه از كشور را امر ضروري دانست و گفت : دانشگاه بايد در عرصه علمي و پژوهشي و توليدات فن آوري نوين و بحث سخت افزاري و نرم افزاري با رويكرد جديد و تكنولوژي کوشا باشد.

وی دكتر جاسبي را به لحاظ علمي و مدیریتی در بالاترين رتبه علمي بيان كردو افزود : دلايل موفقيت و پيشرفت دانشگاه آزاد اسلامي هوش ، ذكاوت و سخت كوشي خالصانه و مديريت مدبرانه ايشان بود . كه باعث تحويل عظيم در دانشگاه آزاد اسلامي شد .
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل، رمز ديگر موفقيت دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي پايبند بودن به ارزشها و مباني ديني و انقلاب اسلامي و ولايتمداري دانست .

قلي پور رئيس واحد بابل همچنين با تبريك ايام اله دهه فجر انقلاب اسلامي وي با نگاه به شخصيت وجودي حضرت امام خميني ( ره ) و اهداف انقلاب اسلامي فرمود .
وقتي كه امام آمد عشق و ايمان را به ما هديه داد و ايثار و شجاعت را به آموخت و ما نيز استقلال خويش را بازيافتيم و جمهوري اسلامي با دست مبارك او بنياد نهاده شد .

رئيس واحد بابل تصريح كرد: حضرت امام خميني ( ره ) تمامي اميدها و خوبي را با خود به ارمغان آورد . پس مباداراه امام را گم و كلام امام را فراموش كنيم .

گفتني است اعضاء هيئت رئيسه هر كدام ضمن تبريك ايام اله دهه فجر به نقطه و نظرات خود پرداخته و نيز را اهكاري و پيشنهادات خود را ارائه دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.